اس ام اس غمگین



زندگی ساده است
به سادگی نبودن تو و به سادگی شکستن من …
-----------------------------------------------------------

من بروم آب ازآب تکان نمی خورد !

تو نرو که
بی تو دنیا به هم می خورد

----------------------------------------------------------

خواب که می بینم تا چشم کار می کند ھستی
تا چشم باز می کنم رفتی
و این تکرار می شود ھر شب تا صبح !
به ادامه مطلب مراجعه کنید
----------------------------------------------------------
اشک ها قطره نیستند
بلکه کلماتى هستند که مى افتند
فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که
معنى این کلمات را بفهمد

----------------------------------------------------------

بعضی حرف ها را نباید زد
بعضی حرف ها را نباید خورد
بیچاره دل چه می کشد میان این زد و خورد !

----------------------------------------------------------

ای ابر ها نبارید !
من دریا را به پایش ریختم
برنگشت !

----------------------------------------------------------

دو ابر که عاشق یکدیگر می شوند ، بغض می کنند
و یکدیگر را در آغوش می کشند
اما نمی دانند این وصال نابودشان می کند

----------------------------------------------------------

هر کس به سهم خود از دنیا چیزی بر میداد من نیز از دنیا دست برداشتم

----------------------------------------------------------

مدتی میگذرد از تو ندارم خبری / چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری

 شب و روز از غم تو پریشان حالم/ نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم

----------------------------------------------------------

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب

----------------------------------------------------------

تو کسی که خنده اش طعم زمستان میدهد / من ، همان که ابتدایش بوی پایان میدهد

خوب میدانم که یک شب ، یک شب بی انتها / عشق روی دستهای بی کسم جان میدهد

----------------------------------------------------------

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد / تو نام مرا چه زود بردی از یاد

من حبۀ قند کوچکی بودم که / از دست تو در پیالۀ چای افتاد

----------------------------------------------------------

بستن زلف رها سنگدلی می خواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی می خواهد
 چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی می خواهد.

----------------------------------------------------------


اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت
 غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت

----------------------------------------------------------

با رفیقان می نشینی از غریبان یاد کن ، این دل شکسته را با پیامی شاد کن.

----------------------------------------------------------

اگر دیدی دلی تنها نشسته ، میان رنج و غمها تک نشسته 

 نگو آن دل چرا تنها نشسته ، بدان که دوریت او را شکسته.

----------------------------------------------------------

نشستی عاشقانه در دل من ، کشیدی خط عشق بر ساحل من 

 شکستی حرمت دریاشکن را ، چه کردی بی وفا با این دل من.

----------------------------------------------------------

از همون لحظه اول که تو قلبم پا گذاشتی / قلبمو ازم گرفتی و یه جایی جا گذاشتی

رفتی و حتی نگفتی یه کلام خدا نگهدار / حتی یه بوس کوچولو روی گونه هام نذاشتی