فال شنبه 13 دی ماه 1393


طالع بینی و فالگیری به معنای پیشگویی آینده یک فرد می باشد و  فال یعنی شگون ، به زبان یا به دل نیک آوردن ، پیش بینی خوش بینانه ، از راه روش های نهانی یا فراطبیعی است . فالگیری یکی از شاخه های نهان شناسی است .

گذشته از تعریف رسمی فال، در میان ایرانیان فال پیشینه خوبی داشته و بسیاری از افراد هر روز فال خود را می بینند. تا روز خوبی برای خود تخمین زده و روز را شروع نمایند.فال امروزتان را ببینید، چه چیزی منتظر شماست!

در ادامه مطلب فال امروزتان را دنبال کنید!


فروردین : 
اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.


اردیبهشت : 
شما امروز بوسیله عکس العمل ناگهانی خود متعجب می‌شوید. اگر در گروه‌های اجتماعی عضو هستید یا در محل کار خود گروهی کار می‌کنید، ممکن است بسیار مشکل باشد که احساسات‌تان را برای خودتان نگه دارید و از ابراز آن جلوگیری کنید تا درگیری بوجود نیاید. آنچه که برای شما مهم و پرمعنی است را نادیده نگیرید، حتی اگر آن به معنی این باشد که دیگر نمی‌توانید جزئی از گروه باشید. راستی و درستی بسیار مهم تر از این است که شما بخواهید موافقت دیگران را بدست بیاورید.


خرداد : 
ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!


تیر : 
شما ممکن است خودتان را از داشتن یک روز عجیب کنار بکشید چون می‌دانید که طبق برنامه و انتظار شما پیش نخواهد رفت. احتمال دارد امروز کسی در زندگی شما وارد شود که بدون هیچ دلیلی دنیای شما را بهم بریزد و شما را از وضعیت کنونی خارج کند. اگر چه این هیجان ممکن است شما را از حالت تعادلی که در زندگی‌تان وجود داشت بیرون بیاورد، اما ‌ بهتر است که نیروی زیادی را بکار ببرید تا این قضیه را نادیده بگیرید. سعی کنید تغییرات پیش روی‌تان را نادیده نگیرید، ‌این فقط باعث وخیم شدن اوضاع و تشدید مشکلات می‌شود.


مرداد : 
شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.


شهریور : 
ممکن است امروز کسی از اطرافیان‌تان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. ابراز وجود دیگران می‌تواند بسیار خارج از موضوع باشد که شما حتی ندانید چگونه باید به آن فکر کنید. به جای اینکه حرف‌هایی را بزنید که بعدها از گفتن‌شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره احساسات‌تان خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید باید آن را به خوبی بررسی کنید.


مهر : 
شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.


آبان : 
امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده‌اید و آماده‌اید که روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل کنید، اما تصمیمات‌تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می‌شود یا ممکن است رئیس‌تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول کند یا دوستی از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد، ولی بهر حال شما مجبورهستید زمان زیادی را برای کار بگذارید،‌ به جای اینکه به تفریح و گردش بگذرانید. به یاد داشته باشید اکنون بادهای مهمی در آسمان زندگی شما در حال وزیدن است، پس وقت خود را برای این تلف نکنید که در مقابل شرایط غیرقابل اجتناب ایستادگی کنید.


آذر : 
اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.


دی : 
مسئولیت‌هایتان اکنون پیچیده شده است. به خاطر اینکه شما در قبال چندین نفر مسئول هستید- و حتی ممکن است وعده و تعهد شما با همدیگر در تضاد باشند-. الان زمان این است که با توانایی و شایستگی که دارید اوضاع پیچیده و درهم ریخته را کمی سر و سامان دهید. بدیهی است، با این اوضاع شما نمی‌توانید هیچ کاری انجام دهید،‌ استعدادها و امکانات‌تان را آشکار کنید و بگذارید دیگران بفهمند شما چه کاری می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید. مطمئن باشید دیگران از این صداقت شما قدردانی خواهند کرد.


بهمن : 
اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.


اسفند : 
شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینکه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سرکشی می‌کنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واکنش‌های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان‌تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌کند!