اس ام اس غمگین : تنهایی و دوری

درد می کشم ، درد

هم تلخ است هم ارزان

هم گیراییش بالاست

هم اینکه تابلو نمی شوم و رفیقی که مرا به درد معتاد کرد ناباب نبود ، اتفاقا باب باب بود فقط نگفته بود که ماندنی نیست ، همین !


--------------------

اگر دری میان ما بود ، می کوفتم ، درهم می کوفتم !

اگر میان ما دیواری بود ،بالا می رفتم ، پایین می آمدم ، فرو می ریختم !

اگر کوه بود ، دریا بود ، پا می گذاشتم بر نقشه ی جهان و نقشه ای دیگر می کشیدم !

اما میان ما هیچ نیست هیچ و تنها با هیچ هیچ کاری نمی شود کرد !


--------------------


دراز میکشم

خیره میشوم به سقف

اشکهایم میچکند

سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی …


--------------------


بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند …

یا خنده های تو قند را

یا خنده های من غم را !

--------------------


سکوت میکنم ، به احترام آن همه حرف که در دلم مرد !


--------------------


بگذر بهار ، حالم با تو خوب نمی شود …

پاییز حال مرا خوب می شناسد !


--------------------


دلم را هنگامی غم می گیرد که نگاهم به دستان گره خورده ی دو آدم خیره می ماند !


--------------------


مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن به سرم می آید !


--------------------


حرف های دلم را هرگز کسی نمیفهمد ، فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید !

روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند …


--------------------


نمی دانی چه دردی دارد وقتی حالم در واژه ها هم نمی گنجد !


--------------------


نبودنت چه فصلی از سال است که هم روزها و هم شب ها اینقدر طولانی شده اند ؟


--------------------


نه بهار با هیچ اردیبهشتی

نه تابستان با هیچ شهریوری

و نه زمستان با هیچ اسفندی اندازه پاییز به مذاق خیـابانها خوش نیامد ؛ پائیز مهری داشت که بر دل هر خیابان می نشست !


--------------------


نیمه گم شده ی دیگری ، به اشتباه تمام من شده بود !


--------------------


گاهی وقتا خودم رو بغل می کنم و میگم : یادته آغوشش چقدر گرم بود ؟


--------------------


حس پرنده ای رو دارم که از قفس آزاد شده اما پرواز از یادش رفته !


--------------------


ای کاش روزهای دلتنگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه میشد !


--------------------


ﮔﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻫﻢ ﺁﻣﺪ

ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﻫﻢ شست

ﻫﻮﺍ ﻫﻢ ﻋﺎﻟﯽ ﺷﺪ

ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺍﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﭼﯿﺴﺖ ؟

ﻫﻮﺍﯼ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺗﻮ ﭘﺲ ﺍﺳﺖ …


--------------------


حافظه ی آدم های غمگین قویست ؛ می دانند کجای کدام خیابان آن روز “مردند” !


--------------------


برگشتنت همان قدر محال است که خیال می کردم رفتنت !


--------------------


لرزش صدایم مال سرمای هواست

این پرده ی اشک روی چشمهایم هم همینطور

چیزیم نیست به خدا

من فقط دلواپس توام ، لباس گرم در چمدانت گذاشتی ؟


--------------------


آلزایمر می‌تواند بهترین بیماری جهان باشد تا هر ثانیه یادم نیفتد که نیستی !


--------------------


ساکت نیستم

لبهایم هم نسوخته است

تنها تمام من تاول زده از آشی که نخورده ام !


--------------------


لحظاتی هست که هیچ چیز این زندگی قانعت نمی کند و فقط و فقط نیاز به اندکی مردن داری !


--------------------


این که عادلانه نیست

من ،‌ مدام دست تو را بگیرم

تو ، مدام مرا دست کم بگیری !


--------------------


دستم را خوب میخوانی ولی قلبم را فقط ورق میزنی !


--------------------


مثل یک سکوت تلخ چه ساده باختم میان بی توجهی های تو …


--------------------


ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺟﺎﯼ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺷﯿﺸﻪ ﯼ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻢ …

ﺁﺧﺮ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﻋﮑﺲ ﻫﺎﯾﺖ عادت من است !


--------------------


سخت است فراموش کردن کسی که با او همه چیز و همه کس را فراموش می کردم !


--------------------


آرزوهایم مثل بادبادک هایی در آسمان مغزم به این سو و آن سو میروند و من هر چه خودم را بالا میکشم نمیتوانم بگیرمشان !


--------------------


آنها که گفته اند “دوری و دوستی”

یا طعم دوستی نچشیده اند یا درد دوری نکشیده اند …


--------------------


نمی دونم چرا همیشه آخرش می فهمیم از اولش اشتباه بوده …


--------------------


همانند کودکی هق هق میکنم که مادرش او را تهدید کرده که اگر بار دیگر اشک بریزد او را میکشد !


--------------------


می گویند لیاقتت را نداشت ولی نمی دانند که تو فقط دوستم نداشتی ، همین !




اس ام اس غمگین : تنهایی و دوری