اگر افتخارت دل شکستن است !

به عزیزانت بگو اسپند دود کنند...

این بار افتخار که نه ...

حماسه آفریدی !


--------


قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد !

قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

خداحافظ


--------

بگذار بسوزیم ...

ما که دادمان به آسمان نرسید

شاید “دودمان” برسد ...

--------


برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ !

برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ !

تو را با من نمی خواهم که « ما » معنا کنم دیگر ...

برو با یک « من» دیگر بمان « ما » شو ، خداحافظ !


--------


بعد از این عشق، به هر عشق جهان می خندم
هر که آرد سخن عشق میان، می خندم
من از آن روز که دلدارم رفت، به هوس بازی این بی خبران می خندم
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است
کارم از گریه گذشت، به آن می خندم


--------


ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺳﻮﭘﺮﯼ ﺩﻟﺖ ﻟﻮﺍﺷﮏ نخواست و به جاش سیگار گرفتی…

ﺍﮔﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﭘﺎﺭﮎ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﺏ ﻧﺸﺪﯼ و به جاش سیگار کشیدی…

ﺍﮔﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﮕﻪ نمی خندی و همش سیگار کشیدی…

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﭼﻮﺑﯽ ﻭ ﭘﻔﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ و فقط سیگار کشیدی…

ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ ، ﺑﺸﯿﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ببین ﭼﯽ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﻟﺖ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ !!!


--------

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی
لطفــا قـدمـهـایـتـــ را تنـدتـر بـردار
دلـم را فـرستــاده امـ دنبـالـِـ نخــود سیـــاه . . . !


--------


روزهــــــــایـــم عــجیــبـــــــ دلـــگیــــــــرنــد

مــثــــل آن جــمــعــــه ای کــــه تــبــــــــ دارد

بـــــادل مـــــــن کـــمـــی مــــدارا کـــن …

بــــه خــــدا قلــــــــبــــــــــ هـــم عـصـبـــــ دارد !


--------


حضـور نشانه بـودن نـیست...!

.

گاه غایبی،

خاطره اش هزاران آینه را ...

.

.

.

.

بـه تصـویر می‌کشد...


--------